Van az úgy, hogy az ember nem tud ellenállni dolgoknak. Van hogy megmagyarázhatatlanul vágyik egy készletre minden különösebb ok nélkül. Na nekem ilyen volt a Mythical Creatures. Abban a pillanatban, hogy megtudtam, hogy 2006-os és már nem lehet kapni sehol itthon, beindult a vágy. Keresgéltem itthoni boltokban online, de semmi; utoljára idén áprilisban volt valahol. Már odáig fajult a dolog, hogy körülnétem Bricklinken, Ebay-en, meg pár német boltban és elkezdtem számolni a postaköltségeket. A legolcsóbb hely, amit találtam az 40+17 euróba (ca. 15 000Ft) fájt volna.

Aztán valahogy elvetődtünk egy Intersparba, ahol tök véletlenül (a gyógyszertárból a bankfiók fele menet) miért is ne alapon bekanyarodtam a játékboltba. A meglepően sok Lego között ott sasolt a tűzokádó zöld sárkány. És amikor megláttam az árát, majdnem seggreültem. 12-ről leárazva 9-re... Lányos zavaromban nem tudtam mit tegyek, úgyhogy gyorsan körülnéztem miközben lekaptam a dobozt a polcról. Mögötte 9-ért (15 helyett) a 2005-ös, 630 darabos designer set, a Wild Hunters, illetve 15-ért (25-ről) a távirányítós/hörgős/lépegetős Monster Dino Creator/Technic hibrid.

Na ezek most mind ott ülnek a polcomon :D

A bejegyzés trackback címe:

https://legozom.blog.hu/api/trackback/id/tr231295779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása