Elkezdtem legózni

Címkék: intro brickset

2009.08.03. 09:30

Úgy kezdődött a dolog, valamikor idén májusban hogy megláttam valamelyik teszkóban, hogy kb. egy ezresért vesztegetnek ilyen kis műanyagdobozos Creator készleteket (Mini Jet, Mini Off Rroader, Mini Animlas, stb), gyorsan beszereztem hát párat. Aztán kicsit utánajártam és kiderünl, hogy ilyenből van még jópár a piacon. Egye fene alapon, berendeltem őket (még ötöt), és "ha már lúd legyen kövér" alapon hozzácsaptam két egy fokkal nagyobb készeltet (Street Speeder és Fierce Creatures). Na valahol itt indultam meg a lejtőn.

A végső lökést az adta meg, hogy valamelyik játékbolt hálózat tanévzárási akciót hirdetett és a készletrsöprés áldozatává váló készleteket elkezdte 20-80% kedvezménnyel szórni. Persze mák kellett hozzá, hogy ne legyen minden elkapkodva, mire eljutok a boltba, de így is esett le pár érdekesség piszok olcsón (Troll Warship, Shadow Crawler, stb). Máig sajnálom, hogy az amúgy kb. 18-25-ért vesztegetett Batmobile-t 10-ért otthagytam...

Na de innen nem volt megállás. Feleségem is ráérzett arra, hogy mit kell nekem venni :) Szóval azóta csak gyűltek a dolgok. Van amit azért vettem meg, mert nagyon akartam (Darth Vader's TIE Figehter), van amit azért, mert marha olcsó volt (Cherry Picker), illetve bejöttek az ajándékba kapott készletek is (többek között Fight for the Golden Tower és Tower Raid).

Szóval meglett az új hobbi. Kevesebb mint 4 hónap alatt 27 34 doboznyi Lego, kb. 5160 5366 építőelem és 30 31 minifig jött össze. Nem, nem számoltam meg egyesével, hanem szépen lehúztam a statisztikáta Bricksetről.

Szóval erről fog szólni ez a blog. Minden ami Lego. Az enyémekről, másokéról, megy úgy általában.

A bejegyzés trackback címe:

https://legozom.blog.hu/api/trackback/id/tr651284494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bubu112312 2009.08.05. 16:56:16

Mit akarsz következőnek megvenni?

minifig · http://legozom.blog.hu/ 2009.08.05. 19:02:56

@bubu112312: Passzolom. Serintem valamelyik Creator készlet lesz a következő áldozat.
süti beállítások módosítása