Készletsöprés

Címkék: tesco racers 7731 8148 8149 8151

2009.08.04. 23:07

Egyszerre utálok és szeretek Tesco-ba járni. Utálok, mert az esetek nagy többségében meglátok valamit, amiről úgy gondolom ott és akkor, hogy nem tudok néküle élni (már itten legókra gondolok). Szeretek, mert amiket ilyenkor megveszek azok általában bűnösen olcsók. A gond csak akkor van, amikor el kell döntenem, hogy az olcsóság miatt önmagában megéri-e a dolog. A Cherry Pickernél eléggé rezgett a léc, de végül megvettem (11-éer 19 helyett). Ugyanígy járt anno a Jungle Duel is (ez utóbbi már csak az Indy minifig miatt is megérte).

Nade mi van akkor, ha olyan dolgot tolnak eléd, amiről korábban deklaráltad, hogy még véletlenül sem érdekel. Ilyen nálam a Racers sorozat. Valahogy nem éreztem a bizsergést, hogy nekem kellene ilyen. Annak ellenére, hogy tetszett a kis készletek doboza (valamiért bejönnek ezek a műanyagdobozos kiszerelések; ilyen volt az első újgenerációs legóm is). Viszont a sors úgy hozta, hogy az alábbi három kis készlet darabját a szokásos 1200-as ár helyett 600 Ft-ért szórták elém. Úgyhogy elgyengültem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mindháromban vannak nagyon fasza kis sötétben világító 1x1-es 2/3-os lejtők. Szerintem le fogom cserélni a Creatoros pókom szemét ilyenekre, hogy gonoszabbul nézzen ki éjszaka.

A gond persze az volt, hogy a 4. darabja a sorozatnak nem volt sehol... Nagy sóhaj, fogcsikorgatás, majd beletörődés. Ez az átka a kifutó készleteknek.

Kicsit tompította a fájdalmamat, hogy a normális áron 1500 körül mozgó City-s postásautó is 600-ért kínálkozott fel nekem. Szóval mégis csak 4 kiskocsival távoztam :)

A bejegyzés trackback címe:

https://legozom.blog.hu/api/trackback/id/tr211289394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bubu112312 2009.08.05. 16:44:06

Az interneten vannak olyan oldalak ahol megkaphatók a régi darabok is.

minifig · http://legozom.blog.hu/ 2009.08.05. 19:03:25

Néztem már több helyen is, de sehol nem volt féláron :)
süti beállítások módosítása